ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Πολιτική Επιστροφών - Υπαναχώρηση

Ο πελάτης του https://www.4seasons.gr έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε ή και να ζητήσει την αντικατάσταση του ή στις παρακάτω περιπτώσεις:

  1. Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της 4seasons.gr
  2. Σε περιπτώσεις που υπήρξε πρόβλημα - ελάττωμα στο προϊόν.
  3. Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει επιλέξει λάθος προϊόν και επιθυμεί την αντικατάστασή του.
  4. Σε κάθε περίπτωση που ο πελάτης άλλαξε γνώμη για την αγορά και δεν επιθυμεί το προϊόν.

Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης αφού έχει παραλάβει το προϊόν, πρέπει να το επιστρέψει εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές, μεταποιήσεις και στην συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς, καθώς και το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις απαιτήσεις, το 4seasons.gr μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή, πίστωση ή και αντικατάσταση. Στην περίπτωση που για την επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος δεν ευθύνεται το 4seasons.gr το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη. Τα δωρεάν μεταφορικά σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν για τις επιστροφές και τις επαναποστολές.

Ειδικοί όροι επιστροφής και υπαναχώρησης

  • Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχουν γίνει ειδική παραγγελία για τον πελάτη.
  • Σε περίπτωση που ο πελάτης άλλαξε γνώμη, δεν επιθυμεί το προϊόν που παρέλαβε θα πρέπει να συμπληρώσει και να αποστείλει μαζί με το προϊόν το έντυπο υπαναχώρησης. Δείτε το εδώ
  • Ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα γνωστοποίησης της πρόθεσής του στο 4seasons.gr

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο σχετικό σύνδεσμο.

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εντός του χρονικού ορίου της υπαναχώρησης και εφόσον πληρούνται οι όροι επιστροφής και υπαναχώρησης, όπως αυτοί αναφέρονται παραπάνω. Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από το λογιστήριο του 4seasons.gr εντός 10 ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο των επιστρεφομένων προϊόντων.